O nas

Nasz zespół powstał na początku 2010 roku, tuż na początku cyfrowej transformacji. Na specjalne życzenie 1% top odsprzedawców Microsoft’u, naszą podstawową misją było zbadanie usług chmurowych w Microsoft’cie, abyśmy mogli odkryć najlepsze metody adaptacyjne oraz znalezienie i odzyskanie środków na opłacenie rachunków. Szkolenie jest ściśle tajne. Nasi konsultancie pochodzą z całego świata. Pracują samodzielnie lub w małych zespołach na frontach każdego kraju, trochę jak komandosi lub siły specjalne w terenie. Pracując w cieniu poruszamy się pod radarem wielkich sieci mediów społecznościowych, pomagając dystrybutorom i odsprzedawcom szybko, płynnie i dyskretnie uchwycić biznes w chmurze firmy Microsoft. 

Oś czasu

2010

Zespół powstał podczas narodzin cyfrowej transformacji dla najlepszego 1% resellerów Microsoft’u, którzy zidentyfikowali potrzebę przenoszenia danych i IT do bezpieczniejszej i bardziej elastycznej lokalizacji (chmura Microsoft).

 

2012

Osoby, które wykonały pierwsze cięcie, zostały wybrane:

  1. Bez doświadczenia informatycznego, ponieważ w doradztwie wszystko jest czarne i białe – znasz odpowiedź lub nie. Nie ma nic pomiędzy. Nie możesz uciec się do zgadywania bazując na doświadczeniu. 
  2. Z naturalną zdolnością do poruszania się i zmian, ponieważ branża ICT jest jednym z najszybciej zmieniających się rynków na świecie. Nic nierobienie nie jest opcją. 

 2014

Ci, którzy pomyślnie ukończyli Finex, mają wiele wspólnych cech:

  • Pozytywna i proaktywna postawa. Partner Care jest liderem. Bez względu na to, jak czasami trudne są warunki/ polityka. 
  • Naturalna ciekawość. Aby znaleźć prawidłowe odpowiedzi, potrzebujesz wewnętrznego instynktu. 
  • Stała potrzeba ciągłego poruszania się/ transformacji, aby dostosować się do aktualnych potrzeb rynkowych.
  • Najczęściej działamy szybko i pod radarem jako potężne narzędzie optymalizacyjne dla odsprzedawców i dystrybutorów.
  • Aby umożliwić odsprzedawcom Microsoft’u szybkie i dyskretne przechwytywanie udziałów rynkowych w chmurze. Podczas gdy inni tracą czas na szukanie odpowiedzi online. 

Podstawowy zespól działa od 6 lat, 24/7, pracując w najbardziej ekstremalnych warunkach branży ICT, zapewniając jeden punkt kontaktowy dla swoich klientów.