Referencje od partnerów

Początki współpracy z Partner Care były zaskoczeniem ze względu na szybki kontakt, umówienie spotkania i szczegółowe wyjaśnienie zakresu współpracy. Portal administracyjny Microsoft nie jest intuicyjny, ale Partner Care pomógł w jego konfiguracji. Osiągnięcie szybkiego zwrotu z inwestycji było możliwe dzięki skutecznej optymalizacji benefitów. Trzy główne zalety Partner Care to szybkość działania, chęć pomocy i zaangażowanie. Program pomógł zaoszczędzić czas i pieniądze, ponieważ Microsoft nie zawsze bezpośrednio wspiera partnerów. Usługi Partner Care oceniamy jako wspaniałe. www.zgoda.net [Polska]

 

Gorąco polecamy Partner Care. W przypadku jakichkolwiek pytań, dotyczących naszego doświadczenia we współpracy z Partner Care, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem +31 16 7544 587, Johan Zantboer, Procurement & Back Office manager, Databyte. www.databyte.nl [Holandia]

 

Jesteśmy bardzo wdzięczni za wsparcie, jakiego udzielił nam Partner Care. Microsoft jest prawdziwym labiryntem jako firma i my, jako organizacja cieszymy się, że dzięki Wam nie marnujemy naszego cennego czasu, ponieważ jesteście w stanie przeprowadzić nas przez tę drogę na każdym kroku. Dziękujemy Wam za to! Dennis Molenkamp, Service manager. www.informatique.nl [Holandia]

 

Partner Care to go-to party, która przeprowadzi CSP po dżungli portali i usług Microsoft'u. Zwłaszcza, kiedy firma kwalifikuje się jako Srebrny lub Złoty Partner, niezbędne jest uzyskanie profesjonalnego wsparcia Partner Care. Z ich planem serwisowym lub (nawet lepiej) pakietem godzinowym Twoje konto jest tworzone szybko, a profity instalowane. Koszty Partner Care są zazwyczaj zwracane w przeciągu miesiąca. Jako przedsiębiorca, pytanie nie brzmi czy zatrudnisz Partner Care, ale kiedy. Dobra obsługa klienta i doskonała wiedza! www.quibus.nl [Holandia]

 

Partner Care naprawdę wziął nas za rękę, pomagając nam w pełni zrozumieć Program Microsoft Partner. Jako partner mogę powiedzieć, że znalezienie odpowiedniej drogi bez pomocy, jest prawie niemożliwe. Partner Care pomógł nam uporządkować nasze sprawy. Dodatkową korzyścią są nagrody finansowe, które otrzymujemy od Microsoft'u. www.jse.nl [Holandia]

 

Sprzedawaliśmy już wcześniejm produkty Microsoft'u, ale jakimi puzzlami było przebrnięcie przez dżunglę zasad i stron, aby zgłosić roszczenie do MS. Tak więc, przestaliśmy to robić, aż Also wprowadziło nas w usługi Partner Care. Skonfigurowali wszystko od początku, przejrzyście i zrozumiale, oczyścili konta itp. Jesteśmy teraz w stanie skoncentrować się na naszej prawdziwej działalności, a Partner Care jest naszym wewnętrznym specjalistą do spraw MS.  www.hardware-expert.nl [Holandia]

 

Współpracuję z Partner Care od kilku miesięcy. Od samego początku czułem się komfortowo

i z każdym spotkaniem te pozytywne emocje się wzmacniały. Poznanie firmy to jedno, ale to, co jest wyjątkowe, to zrozumienie potrzeb klientów i uzupełnienie posiadanej wiedzy. Ponadto, Partner Care posiada silną sieć i zdrową dawkę kreatywności, aby 2source4 osiągnęło jak najlepsze wyniki. Wcześniej portale kosztowały mnie wiele czasu, ale na szczęście to się zmieniło. Partner Care to nasz nawigator po tych okropnych portalach i naprawdę znają się na nich! Biorąc to wszystko pod uwagę, rzadko zdarza się, aby nazwa firmy była tak trafna jak Partner Care! Pełna i silna oferta usług w połączeniu z przyjemną współpracą: jesteśmy wielkimi fanami! www.2source4.com [Holandia]